+

    مشکل انتشار اپلیکیشن ios وردپرس در سیب اپ

    اطلاعیه مشکل انتشار اپلیکیشن ios وردپرس در سیب اپ

    سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان

    متاسفانه چند روزی هست که از طرف سیب اپ مشکلاتی برای انتشار اپ های جدید وجود دارد و پیرو مکاتبات ما با سیب اپ متوجه شدیم سیستم تایید و انتشار خود را تغییر داده اند و یک باگ بزرگ در این سیستم وجود دارد که نام پروژه را با نام display name جابجا میخواند !!!

    ما مدارک (تصویر و لینک و … ) برای سیب اپ ارسال نمودیم تا متوجه این موضوع شوند ولی متاسفانه همکاری لازم را انجام نداده اند (تا این لحظه)

    جایگزین یک

    ما به همین خاطر دنبال جایگزین مناسب گشتیم و به سایت iapps.ir رسیدیم . در کمتر از یک روز ما ثبت نام کردیم، اطلاعات تکمیل کردیم و اپ را منتشر کردیم!! سرعت پاسخگویی فوق العاده ای دارند.

    لطفا کاربرانی که اپ ios دارند و مشکلات عدم تایید سیب اپ ( به بهانه های مختلف دارند) در آدرس زیر ثبت نام و اپ خود را برای انتشار در آنجا آپلود کنند تا در چند ساعت بدون بهانه گیری های مختلف سیب اپ، اپلیکیشن ios آنها منتشر شود.

    https://developer.iapps.ir/dashboard

    #دمو اپ منتشر شده ما در آی اپس:
    https://app.iapps.ir/i/195940592

     

    جایگزین دو

    وب سایت سیبچه نیز تاکنون هیچگونه مشکلی در این موضوع و انتشار اپ ها نداشته است و می توانید اپ خود را در آن منتشر نمایید .

    لازم بذکر است ما دیروز مدارک خود را در این سایت تکمیل کردیم و هنوز تاییدیه آن نیامده است و به محضی که تایید شود و اپ ما منتشر شود لینک دمو آن را در همین پست قرار می دهیم و همچنین تجربه کار با این سایت را به اشتراک خواهیم گذاشت.