+

    آموزش راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین اپلیکیشن فروشگاهی وردپرس

    ضمن عرض سلام و ادب خدمت شما کاربران عزیز

    از دیروز ما برای شما یک آپدیت فوق العاده قرار داده ایم که با این آپدیت شما می توانید سیستم پشتیبانی آنلاین را در اپلیکیشن خود داشته باشید و این صد در صد یک امکان ویژه و خاص می باشد که به فروش شما میتواند کمک بسیار زیادی بکند.

    و اما آموزش راه اندازی این سیستم روی اپلیکیشن های همراه وردپرس یه این صورت می باشد:

    1- افزونه ما را به آخرین نسخه آپدیت نمایید ( در مدیریت سایت خود در منو افزونه ها بروید و افزونه همراه وردپرس را پیدا کرده و گزینه بروزرسانی را بزنید تا به نسخه 6.28 آپدیت شود )

    نکته : اگر جدیدا اپ را خرید کردید میتوانید آخرین نسخه افزونه را از منوی بالای سایت ( دانلود افزونه / افزونه فروشگاهی ) دانلود کنید.

    2- بعد از آپدیت افزونه اکنون به منوی “همراه وردپرس / تنظیمات اپلیکیشن ” بروید و سپس از منو های بغل گزینه ” پشتیبانی ” را باز نمایید. اگر مسیر را درست رفته باشید باید مانند تصویر زیر تنظیمات مربوط به پشتیبانی در اپ برای شما بیاید :

    پشتیبانی اپلیکیشن فروشگاهی وردپرس

    تنظیمات  این قسمت نیز به شرح زیر است :

    2-1 : همانطور که در عکس مشخص شده است در قسمت 1 مشخص شده در تصویر شما مشخص می کنید که آیا دوست دارید پشتیبانی آنلاین سایت فعال باشد یا خیر

    2-2 :  قسمت مهم تنظیمات (مشخص شده با گزینه 2 در تصویر بالا ) قسمت وارد کردن توکن سایت می باشد. شما باید توکن سایت خود را با وارد شدن در مدیریت سایت رایچت پیدا کرده و در اینجا وارد کنید. برای بهتر مشخص شدن این قسمت تصویر زیر را دقت کنید تا متوجه شوید توکن کجاست :

     

    2-3 : سایر قسمت های موجود در افزونه را به دلخواه تنظیم کنید

     

    3- به وب سایت ما (همین وب سایت را میگم 🙂 )  مراجعه کنید و بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود وارد صفحه ساخت اپ شوید و گزینه ” ساخت مجدد اپلیکیشن ” را بزنید – لازم بذکر نیست اگر جدیدا اپلیکیشن را خرید کردید گزینه ساخت اپ را باید بزنید.

    و تمام !

     

    اکنون می توانید وارد اپ خود شده و از پشتیبانی آنلاین آن لذت ببرید.