+

    آشنایی با آپدیت بزرگ آبان ماه همراه وردپرس

    با عرض سلام و ادب

    با توجه به اینکه در آپدیتی که امشب ( 13 آبان ماه) توسط همراه وردپرس منتشر شد، امکانات زیادی به اپلیکیشن و افزونه اضافه شده است ، ترجیح دادیم در مطلبی به معرفی امکانات و ارائه برخی توضیحات برای شما عزیزان بپردازیم.

    توجه :  برای بهره مندی از امکانات جدید باید افزونه و اپلیکیشن (اندروید یا ios ) خود را آپدیت نمایید.

    معرفی امکانات

    سیستم عضویت و فراموشی رمز عبور پیامکی

    این قابلیت که مدتها بود مورد درخواست کاربران زیادی بود در این آپدیت برای شما عزیزان اضافه شده است که بتوانید در اپلیکیشن عضویت را بر اساس شماره موبایل و ارسال کد تاییدیه (مانند ثبت نام در شبکه های اجتماعی)  قرار دهید.

    همچنین کاربر می تواند برای فراموشی رمز عبور از این قابلیت استفاده نماید.

    نکته 1: فعال یا غیرفعال کردن این قابلیت در افزونه قابل تنظیم است. ( تنظیمات اپلیکیشن ، تب اصلی)

    نکته 2: لازم بذکر نیست که برای این قابلیت شما نیاز به یک پنل پیامکی دارید و ما برای راحتی شما عزیزان افزونه رایگان wp sms را پایه این قابلیت قرار دادیم.

     

    سیستم آماری اپلیکیشن ( مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن=> آمارگیر)

    بدون شک یکی از مهمترین و کاربردی ترین امکانات برای هر فروشنده سیستم آماری فروشگاه است. و همراه وردپرس مفتخر است برای اولین بار در ایران سیستم آماری اختصاصی خود را برای اپلیکیشن رونمایی کرده است.

    شما در این سیستم می توانید از امکانات  زیر استفاده نمایید :

    – مشاهده تعداد اپلیکیشن های نصب شده ( با تفکیک سیستم های اندرویدی و ios)

    – مشاهده افراد آنلاین با قابلیت ردگیری (مشاهده دستگاه هایی که هم اکنون اپ را باز دارند و مشاهده مسیری که هر کاربر در لحظه در اپ می باشد)

    – امکان ارسال نوتیفیکیشن اختصاصی به افراد آفلاین و آنلاین

    – امکان مشاهده جزئیات کامل دستگاه هایی که اپ شما را نصب کرده اند ( مدل دستگاه، نسخه اندروید، نسخه اپ نصبی، تاریخ نصب اپ، تاریخ آخرین مشاهده اپ و … )

    – مشاهده کلمات جستجو شده در اپلیکیشن شما به همراه تعداد سرچ هر کلمه

    – مشاهده پربازدید ترین محصولات ، موضوعات و برچسب

    – و….

     

    امکان تغییر تمام متون ( مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن=> متن ها در نرم افزار )

    شاید کمی باور ناپذیر باشد ولی واقعیت دارد! شما در این نسخه می توانید به راحتی و حتی بدون نیاز به ساخت مجدد اپ تمام متن های موجود در اپ را تغییر دهید (حتی به زبان های دیگر)

     

    سیستم کش ( مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن=> سیستم کش)

    با توجه به اینکه بسیاری از کاربران از هاست های حرفه ای محروم هستند همراه وردپرس در این نسخه برای شما عزیزان سیستم کش اختصاصی اپ را راه اندازی کرده است که باعث افزایش سرعت لود تا چندین برابر خواهد شد.

     

    امکان حذف منوهای اصلی ( مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن=> مدیریت منوها )

    شما در این نسخه می توانید به راحتی تمام منوهای اصلی برنامه را به دلخواه حذف نمایید.

     

    توضیحات:

    شاید یکی از بهترین سرویس های ارائه دهنده نوتیفیکیشن برای اپلیکیشن ها (اندروید و ios) وب سایت وان سیگنال بود که متاسفانه در اقدامی کاملا غیرحرفه ای تمام امکانات خود را برای ایران تحریم کرد.

    پس از این اتفاق همراه وردپرس که از سرویس های این وب سایت استفاده می کرد تصمیم به جایگزینی با یک سرویس دهنده دیگر شد، در ابتدا تصمیم بر آن شد که از یک سرویس دهنده ایرانی استفاده شود ولی با بررسی های زیاد و مکاتبه های مکرر با تیم توسعه دهنده ی این سرویس دهنده متوجه شدیم متاسفانه هم امکانات بشدت کم می باشد و هم در آینده ای نه چندان دور احتمال پولی شدن آن می رود و بر همین اساس تصمیم گرفتیم واسطه ها را کاملا کنار بگذاریم و مستقیما سراغ سرویس دهنده اصلی یعنی فایربیس برویم.

    در فایربیس علاوه بر اینکه ما امکانات صد در صدی را دارا هستیم ، میتوانیم مثل سابق بدون اینکه نیاز باشد کاربر ما درگیر مسائل پیچیده ساخت پن نوتیف شود، به صورت خودکار این عمل را برای او انجام دهیم.

    در هر صورت لازم دانستیم بر خود که این توضیحات را (البته کاملا مختصر) به شما شرح دهیم تا در جریان ماوقعه نوتیفیکیشن ها باشید.