+

    قوانین و مقررات همراه وردپرس

    لطفا قبل از خرید قوانین زیر را با دقت مطالعه کنید. خرید شما به معنی پذیرفتن همه این قوانین می باشد.

    1- لایسنس شما فقط در یک دامنه به صورت همزمان فعال است و امکان تغییر دامنه فقط 2 بار وجود دارد که بعد از آن امکان تغییر دامنه وجود ندارد و برای دامنه جدید باید مجدد اپلیکیشن را خریداری کنید.

    2- نصب و اجرا شدن افزونه بر روی هاست شما نیاز به داشتن دو مورد دارد ، که این دو مورد را باید با هاست خود هماهنگ کنید و همراه وردپرس هیچگونه دخالت یا تعهدی در این موارد ندارد :

    الف : نصب بودن آخرین نسخه سورس گاردین روی هاست شما (هاست ها وظیفه دارند این برنامه را نصب داشته باشند و اگر نصب نکرده باشند با ارسال تیکت به هاست خود میتوانید درخواست نصب دهید )

    ب: نسخه php هاست شما باید بین 7.4 الی 8.1 تنظیم شود .

    3- با اینکه تیم ما مرتبط در حال آپدیت و هماهنگی با افزونه های جانبی ووکامرس برای اپلیکیشن های همراه وردپرس است ولی در نظر داشته باشید ما فقط و فقط پیشفرض های ووکامرس را تعهد و تضمین میکنیم که با اپلیکیشن صد در صد هماهنگ باشد و هیچگونه مسئولیتی برای هماهنگی با افزونه های جانبی ووکامرس نمیپذیریم.

    4- به دلیل مجازی و دانلودی بودن محصول ما امکان بازگشت وجه خرید وجود ندارد ولی چنانچه در عملکرد اصلی اپلیکیشن ما مشکلی وجود داشته باشد میتوانید با ارسال مدارک اثبات این موضوع درخواست بررسی بازگشت وجه بدهید.

    4.1 : در تست 72 ساعته هزینه لایسنس افزونه رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای فعالسازی افزونه دریافت نمی شود ولی 5 هزارتومان هزینه ساخت اپ توسط سرور  دریافت می شود. ( مشخصا تهیه تست 72 ساعت اختیاری است ولی تاکید میکنیم برای تست هماهنگی آن را انجام دهید )

    4.2 : محصول تست بازگشت وجه ندارد.

    5- پشتیبانی محصولات با ارسال تیکت بوده و زمان پاسخگویی بسته به نوع مشکل مطرح شده در تیکت بین 10 دقیقه تا 24 ساعت می باشد.

    6. با خرید اولیه اپلیکیشن 6 ماه پشتیبانی رایگان دارید که بعد از آن امکان ارسال تیکت وجود ندارد و میتوانید پشتیبانی خود را با پرداخت هزینه تمدید کنید

    7- ارائه هر گونه خدمات، آپدیت و پشتیبانی تا قبل از توقف فروش محصول میباشد و بعد از آن هیچ گونه مسئولیتی در مورد عملکر، لایسنس و پشتیبانی محصولات متوجه این مجموعه نمیباشد.

    8- با توجه به اینکه لایسنس بر اساس دامنه صادر می شود، از نظر قانونی مالک اصلی اپلیکیشن مالک اصلی دامنه ثبت شده می باشد. ( و این امکان وجود دارد که با ادعای فردی مبنی بر مالکیت یک دامنه و البته اثبات آن با ارائه مدارک معتبر یک دامنه از حساب کاربری فردی که مالک آن دامنه نیست به صاحب اصلی آن انتقال یابد )

    9 – تیم پشتیبانی همراه وردپرس در روز های تعطیل و ساعات غیر کاری فعالیتی ندارد.

    10 – کوچک ترین بی احترامی به واحد پشتیبانی برابر با قطع خدمات شما خواهد بود.